Відповідно до «Закону України про захист прав споживача», нижню білизну та інтимні товари входять в перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не є браковані.
Що робити, якщо товар не працює або був виявлений брак в процесі експлуатації?
По-перше, необхідно зробити фото або відео виявленої проблеми і повний опис - коли ви отримали товар, коли виникла проблема, як виявляється, за яких умов - і відправити до нас на електронну пошту info@self-lover.store
Якщо виявиться, що ви неправильно використовуєте товар, ми постараємося підказати, як вирішити проблему.
Якщо проблема не буде вирішена за допомогою консультації, необхідно вислати товар до нас на діагностику. На її підставі ми зможемо визначити - шлюб це або неправильне використання товару, чи підлягає він ремонту, заміни повністю або частково.
Протягом 14 днів після покупки, відправка товару на діагностику здійснюється за наш рахунок. Транспортні витрати на відправку до нас і від нас оплачуються вами, якщо від дати продажу минуло більше 14 календарних днів.
Так само можливий варіант, коли ще на фото або відео ми побачимо, що є явний брак, який виник з вини виробника. В такому випадку ми відразу відправимо заміну.